cereenn Bu zamanda beyaz eşya almak cok zor artık fikir almak istedim o yüzden. Buzdolabı olarak profilo mu boshmu sizcee? Veya önerdiginiz bir marka varmı?
tineanigra cereenn siemens kullanıyorum ben 7. Senesi taş gibi :) ama zaten profilo bosch siemes hepsi aynı grup
benim-kalbim-o cereenn profilo kullanıyorum 5 yıla yakındır daha servislik durumu olmadı çok şükür memnunum
1balkizannesi cereenn Ne ürün alcaksnz bilmiyorum ama şu anda Samsung kullanıyorum ve çamaşır makinesi bozulsa yerine profilo alrm güzel yıkıyor çamaşırı.