bdkuzu Laktoz inteloransi ve reflü tanısı aldık diyet yapmama rağmen çok fazla kusma devam ediyor ne zamana kadar devam eder . Siz nelere dikkat ettiniz gaviscon kullanıyoruz devam ediyor yinede
Ardenaden gurbetteanne10 sut urunleri yumrta yrdginizde bebeğe alerji ypior emince kusturuyor ama her kusan bebek alerjik degil dr
designermoms gurbetteanne10 evet hem süt alerjisi vardı kızımın hem de reflü gastrotuss baby veriyorduk günde 3 kez hiç kusmuyordu Doktorunuza bir danışın faydasını görürsünüz
gurbetteanne10 designermoms ya benim ilk bebeğim çevremdeki herkes normal kusması her bebek kusuyor dedi bende hastaneye goturmedim cahillik yapmışım ya hemen götürcem mahvoldum üst değiştirmekten
ilahiyatciTurkologBirAnne designermoms fışkırır tarzda mi kusuyordu. Bolca kaka da yapıyor muydu? Sut alerjisi için ne kullandınız diyet yaptınız mi?
Ardenaden gurbetteanne10 bir iki kez ise haftada o fazla emdigindendr ama gunde 2 3 4 kusuyrsa ya alerji ya refludur
gurbetteanne10 Ardenaden evet fazla içince yapıyor gerçekten ben yinede bir götüreyim hastaneye teşekkür ederim 🌸
bdkuzu Ardenaden günlük 15 kez kusuyor artık saymıyorum gastrotusbaby gaviscon kullandım malesef fayda yok yedikten sonra peşpeşe 3 kez kesin kusuyor, süt ürünleri susam dışında dikkat ettiğiniz bişey var mı, kuruyemiş gibi
Ardenaden bdkuzu yumrta kuruyemis cig domates tavuk ve dana eti bunlra dikkat edin kesin hepsini kuzu eti serbest.Sonra dana eti yiyin mesela tekrar ederse kesersiniz danayi.duzleince tavuk deneyin kusarsa kesersiniz kusmazsa yersinzi
designermoms bdkuzu geçti çok şükür Şurubu 3e kadar kullandık 4te tek tük veriyordum kustukça Alerjimiz bitti çok şükür 6 bucuk ay diyet yaptım 8 bucuk 9 aylık civarı bitti Yediğiniz bir şeyde kaçak da olabilir alerji için o da kusturur Takip edin mesela ne yiyince kusuyor öyle anlayabilirsiniz
designermoms ilahiyatciTurkologBirAnne bizim kusmamız reflüye bağlıydı ama evet fışkırır tarzda kusmak da bir alerji belirtisi Sürekli gazı vardı rahatsızdı kakasında mukus vardı huzursuzdu bütün gün uyumuyordu en son kakada kan görünce emin oldum diyete başladım 3 aylık olunca doktora gittim anlattım test yapıldı ama testlerde alerji çıkmadı Belirtilerle anladık Diyet yaptım 7 ay süt ve süt ürünleri hiç tüketmedim 8 bucuk aylık olunca yavaş yavaş diyet açtım çok şükür bitti sadece bazen tereyağı dokunuyor onun dışında bir şey kalmadı