NisanAnnesi ortaöğretim KPSS ile atanmak biraz zor ama siz yine de girin tabi.70 in üzerinde alırsanız işkurun KPSS ile aldığı işçi statüsündeki atamalarla yerleşirsiniz belki.temizlik personeli ,yardımcı hizmetler olarak filan tabi ...🤷🏻♀️Onun haricinde masa başı ortaöğretim düz memurluk İçin 85 hatta 90 filan almalısınız ki o da zor...🤷🏻♀️Ama maddi açıdan sıkıntınız varsa LCW,A101,BİM,MİGROS,İKEA,KOÇTAŞ gibi kurumsal firmalara başvuru yapın.