Ardenaden ya böyle düşünüyorum sonra buradaki beslenme postuna bi giriyorum bir sürü insan yok 3-4 yaşında hiçbir şey yemiyo bebekliğinde de böyleydi yazmışlar aç kalsada yemiyolar diyolar ödüm kopuyo serbest bırakırsam benimkide iyice yemekten soğuyacak diye bu seferde zorluyorum o da daha kötü yapıyo dudaklarını kitliyo:(