Öncelikle bu postu biraz fikir olsun sizlere diye açıyorum..
2 yaş yaklaşmasıyla yavaş yavaş tuvalet eğitimi araştırmaya post okumaya başlamıştım bende ama öncelikle şunu söyleyim amacım eğitim vermek değildi…
Havaların ısınmasıyla bez çok bunaltıyor düşüncesiyle kakasını da sabah erken yaptığı için bezi çıkardım çıkarmışkende o gün tuvalete götürdüm sık sık her götürdüğümde yaptı çişini.. sonra gece bezi kuru kalktı ertesi günde ben götürdüm çişe.. sonraki günlerde de kendisi söylemeye başladı derken 1 hafta içinde tamamen halletmiş olduk tabi kaka biraz uğraştırdı ilk gün tuttu sonra bir kaç defe kakayı yaptıktan sonra kaka diye söyledi derken birkere kaka yı klozete yapınca artık alıştı..
Yani 1 hafta gibi bir sürede tuvalet eğitimini tamamladık..
Özetle şunu söylemek isterim eğitim eğitim diye çok koşullamayın kendinizi bebek hazırsa hemen hallediliyor..yada bebeğim sinyal vermiyor gece hala ıslak kalkıyor tuvalet eğitimine hazır değil diye de düşünmeyin..