(sonda yazacagimi gormezsiniz belkii güzel anneler ama çok ama çok uzun oldu hakkınızı helal edin ve bebisleriniz sağlıklı huzurlu hayırlı evlat olsunlar ve ömürleri uzun olsun , güzel anneler 🌸🌸🌸)kızlar asla karşılaştırma yapmıyorum sakin yanlış anlamayin her çocuk kendine has özellikleri var, huyları var ama çocuğumun özel bir durumu olduğunu düşünmüyorum, ama kafamı kuskulandiriyor bazen bazı şeyler parmakları ile kulaklarını kapatiyor bazen kafasını salıyor yada elleri ile kulaklarını kapatıp açıyor oyun yapıyor diye düşünüyorum bunu her zaman yapmıyor tabikide ama neden yapuyor anlamıyorum kullagi Ağrı’da çeker ağlar huzursuz olur vs ama bu şekilde durumda yok sizlerin bebeklerde yaparmiydi böyle şeyler mesela biseye kitlendi mi kitleniyor beni duymaz atıyorum Aras diye seslenim yok yani birde çok hareketli 😂 totosunu yere koymaz, ben çok küçükken nöroloji götürdüm ozman 9 aylık felandi galiba ismi ile seslenirdim bakmazdi ama iki yan odada işte bakkal amca açsak emekleyerek gelirdi vs, ekranimiz yok TV yok ama şöyle var işte yemek yemiyorsa açıyorum yemek yedikten sonra kapatıyorum bu herzaman değil günde bir öğün ve 5 dk geçmiyor sonra hiç açılmıyor evde vs de TV açılmıyor beraberken babası gelince açıyor ama ondada o izlemiyor diyebilirim uyku saati vs denk geliyor uyuyor yada açılmıyor ama babannesinde iken ful ekran acik oluyor özellikle oğlum için değil annanesindeyiz şuanda köye geldik mesela açık değil işte yazlık için geldiklerinden kapılarda felan takılıyoruz, ama biz evde iken oğlum uyuyorsa uyandı ise elimde mutfakta yemek varsa durmuyorsa ozaman 5*10 dk açık oluyor ama sonra kapatıyoruz genelde müzik veya çocuk müzikleri oluyor. lincleme yapmayin tabikide bende o sürelerde acamak istemem ama hemen dikkatini başka yöne cekebiliyorum çok şükür sorun yaşamıyoruz, ama kafamda deli sorular dönmedi değil tabikide burda kimse doktor değil hem size sormak ve sizinde fikirlerinizi almak istedim doktor konusunda yarıda kalmışım doktor baktı ozman muayelerini etti ve oğlum için sosyal biri olduğunu ve otizm belirtilerin olmadığını söyledi, ve gercekrne sosyal bir çocuk dışarı çıksak kafe gitsek herkesin masasına gid er herkese Güler biseyler verir babildamaya başlar felan ama işte bilemedim birde kafasının kulaktan biraz ilerde alt kısımda böyle elime gelen biseyde var, korkmuyor da değilim ama korkmak ve kötü şeyler düşünmek istemiyorum çünkü ne kadar negatif şeyler düşünürsek kendimize çekeriz diye düşünüyorum, çok pinpirikli biriyim her zamn sakin olmayı çalışıyorum, artık çocuk doktorumuz tanır oldu bizi 💃düşünceleriniz için teşekkür ederim prensesler ♥️