KLORAK Deletedmom_106 kanki bide 2 hafta var değişme ama hadi yapıyım dedim çok belirtisi var bel ağrısı göğüs hassasiyeti halsizlik açlık
KLORAK Beyninizikullanmakucretsizdir eşim içime boşaldı foşur fosur yıkadım ama hamile kalmış mıyımdır? Aksjajx
KLORAK Lazerlimunafik 2 numara ve kızım 15 aylık olacak 10 gün sonra yani 2 yaş sendromu ve yenidoğan sayarsak 8 bebe
Lazerlimunafik KLORAK İlk zamanlar zor oluyor sonra alışıyorsun, sadece biraz uyku zorluyor gerçekten şu uyku meselesi zor. Büyük olan kızımın uykusu güzel ama küçük olan biraz zorladı 2 yaşına girecek 🙄
agzimizintadikacmasin KLORAK ahahaha 😁😁😁 bebişi yaparken iyiydi ama seni seni cuk cuk cık cık aaa tü tüü 😆😆
KLORAK agzimizintadikacmasin Çok istiyordum ben hatta inşallah ikizdir de 3 tane bebem olur 🤣 sadece kızıma üzülüyorum 2 yaşında olacak
KLORAK Lazerlimunafik Allah belaöı verecek gibi hissediyorum çünkü ben kızımda ne sendrom ne gaz sancısı ne alı ateşi ne ek gıda reddi ne hastalık hiçbir şey çekmedim yavrum bi kere hasta oldu 2 gün o da sadece ateş De bende tersten görürüm gibi
KLORAK Deletedmom_106 yani ben isteyerek yapmazdım cesaret edemezdim bir ömür ama kazayla olsa keşke diye bekledik hep (eşim de benimle aynı fikirde) o yüzden extra bi korunma yöntemimiz yoktu