rabia_tugba Kızlar kızımın sararan kiyafetleri var ne kadar ugrastiysam çıkmıyor onerebileginiz şeyler var mi özellikle kundak bezi bağı
kivircigim rabia_tugba çamaşır suyu ile yıkıyordum ben beyaz olanları, sonra tekrar normal yıkamaya atıyordum 2 kezde durulama yapınca çıkıyordu
LadyGaddar rabia_tugba Ben sandık lekesi dahil (öyle denir).asperox sarı sıktım makinaya attım tertemiz oldu. Bebek kıyafeti olduğu için bol durulama ayarını secin. Başka ne denediysem olmamıştı maalesef