kikiroz21 Merhaba 8.ayda kan alacağını söyledi doktorumuz vakit yaklaştı ama çok korkuyorum canı acıyacak durmayacak diye. Hastaneye girince ağlamaya başlıyor daha :(( yaptıranlar anlatabilir mi nasıl alıyorlar çok zor oluyor mu
sek_kahve kikiroz21 biraz sıkı tutmanız gerekebilir bebişi. İşinin ehli bir hemşireyse sorun yaşamazsınız
ada00 kikiroz21 1 aylıkken kan aldirlar hissetmedi öle ağlamadı bide 7 aylıkken aldılar kan zor akıyor damla damla şeklinde benim bebeğim ağlamadı iki hemşire aldı özel hastanede çok ilgilendiler oyun falan yaptılar oyuncak verdiler hissetmedi yani ilgiden dolayı çok iyilerdi açıkçası işinde iyi hemşire denk gelirseniz bebeğiniz çok korkmaz
Parsmir kikiroz21 bizim aynı gün hem aşısı hem kan tahlili vardı çok ağladı bebek hemşiresi isteyin damarları bulmakta zorlanıyorlar elinden olmayınca kolundan alındı kan