Merhabalar arkadaşlar🌸
Bebeğim 6 aylık bir süredir ağzından sular akıyordu. Dedik diş mi gelecek. Bir baktık 1 tane patlamış 2.yolda geliyor. Çok huysuz, zor ıyuyor hemen uyanıyor 🤦🏻♀️ eski keyfi yok. Dikkat süresi azaldı mesela oyun halısında çok güzel oynardı şimdi hemen sıkılıyoe sinirleniyor. Bu yoldan geçen arkadaşlarım ne gibi önerileriniz var acaba? Şimdiden teşekkür ederim 🌸🙏