Bugün kızımı rutin kontrole götürdüm. Genetik olarak kunduracı göğsüne sahibiz. Babasında da bu şekikde olduğu için önemsememiştim, ne için gittim ne buldum gibi bir durum oldu. Hem göğüs kafesinde biraz çökme var hemde kalbinde üfürüm duydum dedi ve bizi çocuk kardiyoloji ile göğüs cerrahisi bölümüne yönlendirdi. Resmen bir kötü oldum panik atağım, anksiyetem de var ama o an kızım anlamasın diye kendimi tuttum. Doktor üfürümün kansızlıktan olabileceği gibi göğsünde ki çökük durumun kalbi baskılayabileceğinden de olabileceğinden bahsetti. Her iki bölüme de yarın için randevu buldum ama aklım sürekli orda psikolojik olarak duyduğumdan beri kalbim 120-130 atıyor. Birde fiziki durumu hal ve hareketlerinde bir problem yok sadece nefes nefese kalıyor biraz koşunca of çok kötüyüm..