Kızlar bebeğimde besin alerjisi var ama neye olduğu daha belli değil. 6. Ayına yeni girdi ptesi tekrar alerji doktoruna götüreceğim test için. Sorum şu; süt ve süt ürünleri alerjisi olup (alerji maması kullanıyot anne sütü almıyor) geceleri uyurken çok kıvranıyor özellikle uyutacağım zaman ve uyurken devamlı bacaklarını karnına çekip bırakıyor . Alerjik bebeği olup bu durumu yaşayan varmı? Karın ağrısı sancısı ?