nuroner biz 2bucuk ayligiz bu zamana kadar 4 5 doktor degistirdik. Hiç kimse çare olmadı. İlaçlara akşam başlayacağım. İnşallah iyi gelir. Çocuğum da mahvoldu ben psikolojikman mahvoldum. Allah hepimizin çocuğuna şifa verir inşallah. Size de çok geçmiş olsun