gizos0606 öyle oluyor öyle bizimki de hayatımda ilk defa bu ateşi gördüm 40.3 le acile giriş yaptık biz bugünün en yüksek ateşi dedi kadın,3 gün acile gidip gidip geldik testler temiz boğazında kulağında birşey yok çocuğun crp yüksek çıktı sadece oda enfeksiyon demek zaten ama hiçbir siakyeti yoktu ateşten başta fakat ateş o kadar inatciydi ki anlatamam ne 6 7 saati 3 saatte 40 fırlıyo at s düşürüclerle en fazla 38 e iniyordu 6 gün sürdü bu dirençli yüksek ateş hayatımda bir ilkti daha dün düzeldi hugun çocuk gene bi halsiz uykulu gibi endişe ediyorum yeniden başlar diye patates oldu çocuk resmen