Newmom96 10 ay 8 günlük bebeğim var, yarın tatile cıkıyoruzz arabamızla:) yanına mutlaka al dediğiniz neler var?? Klasik bezdi ates ölcerdi ıvır zıvırdı onlar dısında önerilerinize açığım sizler gidiyor musunuz tatile vs konusalım biraz💗
aleksandralarossa Newmom96 ilk tatilimize gittik geldik. Mutlaka 2 3 sapka alın ben 1 tane götürdüm sıkıntı oldu. Müslim örtğ evde ne kadar varsa götürün. Calpol mutlaka koyun. Mama tabağını götürüyorum ben. Bebegin nevresimi örtüsü.
kivircigim Newmom96 ketıl, termos mutlaka alın çok kolaylaştırıyor, demlik poşet çay alıyorum ben termosun içine atıyorum çaycı olanlar için iyi oluyor🥳
dnzgzd Otel tatiline ben portatif ocak görürdüm . Oğlum kavanoz mama yemiyor odada çorba falan pişirdim. Meyve için cam rende alın mutlaka yanınıza