minikcicegim İyi akşamlar hanımlar dün diş ağrısıyla dişçiye gittim 20 lik dişim ihtihaplanmış agumentin bıd 1000 verdi emzirdiğimi söylemiştim.10 gün sonra diş çekimi var. Dün 3te başladım ilaca. İkindide bikaç tane gördüm sivri ısırığı sandım ama şimdi dağılmış ayaklar sırt göğüse .Yarına randevu aldım acaba alerji midir.22 aylık oğlum
aleksandralarossa minikcicegim aynısını yaşadım daha devam etmeyin sakın cocuga varsa hemen alerji ilacı başlayın. Ben ameliyat olduktan sonra kullandm ameliyatlı halimle hemen anlayamadım cok daha kötüleşmişti
Keremikoom minikcicegim evet alerji yapmış doktora götürün bizde böyle olmuştuk acile gittik hemen antibiyotigi degsitiler birde alerji bölümünden randevu alıp günü birlik yatış yapilip araştırilmasi yapıldı çok Şükür birsey çıkmadı ama ihmal etmeyin sizde
minikcicegim Lilybaby aleksandralarossa Keremikoom cevaplarınız için çok teşekkür ederim.Emzik gibi kullanıyo beni nasıl yapıcam bilmiyorum.Sabah 8.40 a randevu aldım ama gece nasıl duracak emmeden bilmiyorum.İlacı bırakmak da istemiyorum ama ağzım komple ağırıyo boğazıma ağrısı vuruyo öndeki dişlerimle yemek yiyorum parçalanmadan mideme gidiyolar resmen.
Lilybaby minikcicegim atarax zyrtec falan varsa verin çocuğa o zaman sakın emzirmeyin antibiyotiğe devam edecekseniz
minikcicegim Lilybaby Gittim çocuk doktoruna başta sinek ısırığı dedi ama yayıldı kollarına felan yayıldı dedim hı o zaman alerji olabilir dedi.Kan verdik.Acaba ben öyle demesem ne olucaktı.sonuçlar çıktı ama crp daha çıkmadı anlarmısınız acaba