Birgullll3 ben aptamil kullanıyordum çocuğumu maf etti..3 aya kadar nerdeyse onu kullandım .baktım geçicek gibi değil çocuk artık gazdan dolayı yiyemiyordu...mamayı değiştirdim sma aldık ..çok iyi geldi hem severek yiyor..hmde gazı olsada rahatlıkla çıkartıyor...kabızlık yaparsa içine zeytinyağı atmanızı tavsiye ederim ilkten kızımda oldu ..şimdi düzeldi heyet rahat yapıyor ..sma heryerde fiyattı çok yüksek ancak netten araştirdım civilde 400grm 50 TL'den satılıyor ..biz 800 grm alıyoruz..şuna da belirtim aptamili çalkaladığımda köpük çok oluyordu ..sma mamasında köpüğün adı dahi yok..sağlık ocağına gittik aşı İçin kilosuda gayet iyi dedi hemşire ..