gul1616  Dün 4 aylık aşısını yaptırdım ilk defa kızarıklık oluştu içten de hafif şiş . Aşırı bi huzursuzluğu yok dün gece de ateşi 37.4 e kadar çıktı bi şey vermedim . Bu kızarıklık için ne yapabilirim kendiliğinden geçer mi sanki daha da kızarıklık büyüyor gibi
UrbanMom gul1616 benim sağlık ocağım buz koy birşey olursa demişti çok şükür olmadı ama bilginiz olsun bir de ateşte 38i görene kadar ilaç verme eğer çıkarsa calpol ver demişti.