Alerjikrinit benim de gözümü en çok korkutan konu buydu açıkçası. ‘Bezden tuvalete kolay gecis’ kitabını okumustum ben. Son bi aydır filan psikolojik olarak hazırlamaya başlıyordum bi tarih belirledim memlekete gidip geldiğimizde beze veda edeceksin artık çişini kakani klozete yapmaya baslayabilirsin diyodum. Son 15 gün kala da oyunlara dahil etmeye başladım, o tuvalet hissini tarif etmeye çalıştım onun duygularını aynalamaya çalıştım vs. Geldiğimizde de hatırlattım memleketten geldik son üç bezin kaldi şimdi mi klozetini kullanmaya başlamak istersin onlar bitince mi diye sordum bitince dedi o gün üç bezle idare etmeye çalıştım bi de kötü bi bez aldım onla da ıslaklık hissini hissetti bence bi de uzun süre almadım idare etcem diye. Ertesi gün uyandığında son bezini çöpe attirdim artık bezin kalmadı dedim. Son 15 gün tuvaletle ilgili kitaplari günlük hatta öğünlük okudum. Elif’in tuvalet eğitimi kitabı vardı. Kakayla ilgili kakaloji, kakademi ve doktorazarus kitapları vardı. Bebekler bilinmezlikten korkabiliyolar o yüzden ben her şeyi anlatmayı önemsiyorum kakalojiyi de o anlamda öneririm kakalarin nasıl oluştuğunu anlatiyo. Kakademide de farklı tür kakalardan bahsediyo o da bu süreçte işime yaradı. Doktorazarus kitabında da kabız olan bi dinazor vardı onu da sevdi oğlum bu üçünü aktif okumayı öneririm :) elif kitabinda bazı sayfaları atladım mesela gece bez bağlamaya geri dönüyorlardi kitapta o kısma hiç girmedim geri dönüşü olabileceğini düşünsün istemedim