MutluY_E hamileyken kontrol için çok memnundum. 2. Gebeligimdi. Ama ilk doğumumda kesi dikis olmamasına rağmen üniversite hastanesinde gereksiz yere kesi attilar. Kobay olarak kullandılar resmen. Bide beni diken Doktor yanındaki ebelere soruyor nasıl dikmisim guzel olmuş mu diye akkwkekejehehe o yönden pişman oldum keske kesi atilmamasini isteseymisim