sebebiyok annevebebegiii__ bence cok zor olur ozellikle hijyen konusunda cadirin konforu da malum uyutmasi emzirmesi mama hazirlamasi duşu alt degistirmesi amaniiin
3kedili2bebekli annevebebegiii__ zor olur ama 7.5 aylık ikiz bebeklerimle gittim yine gideceğim sanki evde çok mu duruyorlar çok mu uslular evde neyse orda da öyle olacak sadece sıcaklığa dikkat edin gece soğuk olacak sabah güneş vurur gibi