4 ay 7 günlük gazlı bir bebek ve her günümüz farklı maalesef 😞 bazen uykusu olduğu halde gaza uyandığı için geri uykuya geçmekte çok zorlanıyor uykusu iyice açılıyor ve gece biri buluyor uyuması.🤦🏻♀️ Mesela bu gün gündüz 2 saate bir yarım saat uyudu en fazla 8 de derin uykuya geçti.Tabi bu 10-15 gün bir oluyor.Düzeni olan bebeklere imrenerek bakıyorum.Her uykusuna yatınca en fazla 1 saat sonra uyanıyor ve ben sürekli geri uyutmaya çalışıyorum.ona da çok üzülüyorum kendim de artık çok yoruldum 😔 Gaz sorumuz geçsin diye gün sayıyorum.🙏🏻