Selam kızlar, oğlum 4 yaşında sabah kalktığı gibi yeme isteği başlıyo okula gidiyo orada 3 öğün yiyor eve gelince direkt yemeğe oturtuyorum fazlaca yiyor masadan kalktığı an başlıyo yiyecek istemeye ta ki uyuyana kadar sürekli durmaksızın. Abur cubur vermemeye çalışıyorum genelde meyve kuruyemiş veriyorum ama onlarında fazlası zarar. Kilosu boyu yaşına uygun onlarda sorun yok ama uzun süredir böyle artık çok bunaldım ve sorun yaşayacak diye çekiniyorum. Bi öneriniz düşünceniz var mı nasıl çözebiliriz