nsl3 😂😂 yok artık herkes bebeğini öyle kaldırır ki
hulyacam oğlumun doğuştan tek gözünün kanalı kapalıydı bir yaşına kadar sarı akıntı şişlik kızarıklık devam etti bir yaşında kanal açılmazsa ameliyat denildi ve şükür açıldı doktora götürün bi göz doktoruna sevk edecektir