Merhabalar oğlum 11 aylık kafasına elini yumruk yapıyor ve vuruyor göz teması kuruyor ismine bakıyor cee ee oyununu çok seviyor alkis bay bay gel gel gibi seyler yapiyor kucuk yeğenlerim var onlarla da birlikte çok güzel oynuyor ama neden başına vuruyor veya babasına vuruyor bunu anlamıyorum gün içinde iç dört kez bu başına vurmayı yapıyor bilgisi olan var mı?