Unicorn67 ben ilk bata öğlen uykusu ve gece uykusunda veriyordum sonra öğlen uykusunda vermeye başladım gece vermedim uyanınca eğer veriyordum yada o anki duruma göre emziriyorudum ve en son öğlen uykusunda vermedim duruma göre vermedim daha doğrusu ve sonra birandi kestim 14/15 aylık felandi şuan 18 aylık zaten o son zamanlarda verdiğimde yarisini birakiyordu vermeye vermeye mama zamanı geçti 1 aya kadar tüketmek gerekiyor biranda kestim hiç vermedim şuanda vermiyorum sabah kahvaltisini yaptırıyorum öğlen de ya çorba yada yoğurt içine biseyler koyup yediriyorum üstüne emziriyorum bizimki dudak tiryakiliği darısı emzirmebinda basina