annekko gonulsenim egea plus var. Memnunuz. Sorunsuz bir araba aynılar zaten bi tık jeep duranı o. Keşke onu alsaydık diyorum görünüş olarak çok beğeniyorum. Dimdik yokuşta oturuyorum. Bize uyuyorsa düz yerde oturan için mükemmel.
gonulsenim annekko 1.4 motor cok onerilmemis bir de yağ akıtma sorunu var diyorlar yaşadınız mı acaba sizdeki sedan mi