atlasmommm Geçen hafta ilk defa denedik ilk maması idi 6.5 aylık suan geçen hafta cuma 7.680 di kilosu bugün götürdüm 1 gün erken bakalım demıstı doktor 8.290 çıktı nasıl bu kadar alabılır şaşırdım baya 😂
aycanilgun atlasmommm kızım 7 ay 1 günlük ve 4 aydır Bebelac Gold kullanıyorum bugün tartıldı 8.350 çıktı. Hem besleyici hem de tok tutan bir mama :)
livanurvealpinannesi61 atlasmommm ben kızıma kullandım aksine çok zor kilo aldırdı bize de. Ek gıda ve mama ile 3 ayda 200 300 gr almıştı
atlasmommm betulrahimi süperrr demekki baya etkili sütüm yaramadığı ve yetmediği için takviye olarak vermiştim şaşırdım valla kız maşallah sizin bebişe de ❤️❤️❤️❤️
ozlemaryad Aptamil kullanıyoruz ama gram gram alıyor kiloyu değiştirsem bir sorun olur mu hiç denediniz mi SMA ile başladık o çok kabız yaptı 11 güm tuvaletini yapamadı
atlasmommm ozlemaryad canım zaten bir mamada terslik yaşıyorsan farklı bi mama denemen gerekiyor bebegıne uygun olanı bulana kadar ilk deneyımde baya memnun oldum vallahi korkarak almıştım
atlasmommm yikeya alır alır baya merak etme bizimki anne sütü ve ek gıda ile almadığı kiloyu aldı 1 haftada
atlasmommm yikeya ay sorma sağa sola dönüyor canı isteyımce sırt üstü ama onun dışında eller sürekli oyun havası modunda 😂
Melisayda Doğdunğundan beri sma kullanıyorum 7.5 aylık değiştirsem kabız olur mu diye korkuyorum. Bebelac golden şeker oranı nedir ?
atlasmommm Melisayda pakette 8.1 diyor tadı da zaten çok şekerli değil baktım ben :) kabızlık sorunumuzu da çözdü valla günde 2 yapar oldu kakasını gaz da yapmadı zaten çoğu anne memnun çevremde hem fiyat hem içerik hem yararlılık konusu da bence denemelisin
atlasmommm Brownintens evet canım devam sütü olarak kullanılıyor sen 2 hafta sonra 2 numara kullanabılırsın suan alırsan 1 numara eczanede de var markette de canım