Madamemom benim oğlumu anlattın sanki 2 yaşında 1 ay öncesine kadar iştahlı hiç yemek secmez ne versem onu yerdi ama son 1 aydır yemin olsun hiç yemek yemedi sadece kraker ve simit 1 aydır bu ikisini yiyor kaşık görünce kaçıyor ağlıyor napacam bilmiyorum psikolojim bozuldu valla normalde iştahlı bi çocuk çünkü ilk kez böyle oldu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️bugünü 5 kraker çeyrek simit le bitirdik günü ve bol su