Benim de erken kesildi 3 ay emzirebildim ondan önce aşırı sütüm vardı çoktu 10 bebek bile doyardi çok ağrı oluyordu durmadan sağım yapardım ama bir gece ağladım sabah kalktım sütüm gitti ve gelmedi çok üzülmüştüm bir konu vardı neyse siz bırakmayın devam edin bol su için ve dinlenin uyuyunca süt geliyor