Kayra_68_aksaray Miracinannesi_ normalmiş demekki neden takıldın ki kan gurubuna eşimin ve benimki AB Rh + oglumunki B Rh +
Umutdamla20 Miracinannesi_ Ben A negatıf Eşim A pozıtıf Oglum B pozıtıf Kızım A negatif Doktora sordugumda olabilir demişti
melegim71 Miracinannesi_ ee senin megatifini almis esinin 0 ni misal bizdede ben b- esim 0+ kizimin grubu B+ misal
Evaninanasi Miracinannesi_ olabiliyor. Benim kayınvalidemin annesi da babası da pozitif ama hem kendisi, hem küçük abisi negatif 💁
Miracinannesi_ melegim71 Evaninanasi ben ya 0 + ya da b- negatif olur sanıyordum demekki yanlış biliyormuşum teşekkür ederim