KLORAK Regl den 2 hafta önce denedim 🤣 meraktan negatif ama erken mi denedim? (İstediğimden değil hamile hissediyorum göğüslerim çok açıyor ucu yanıyor ve iştahım çok açıldı, birde sürekli uyumak istiyorum (çok ayakta kalınca belimde inanılmaz ağrı)
sek_kahve KLORAK yess erken olmuş. Üstünde yazar zaten, beklenen reglden en fazla 1 hafta öncesi diye
kimbumadam KLORAK yüzdeleri var canım 2 hafta önce yaparsan doğruluk payı % 25 1 hafta önce %50 gibi üstünde yazar
Cihangiriinannesii KLORAK adetten 2 hafta önce zaten yumurtlama dönemi oluyor hamilelik olması olsada testte çıkması biraz imkansız gibi bişey olurdu 😀
kubra00k Adet günüm 3 gün geçmişti erken gebelik testim negatif çıkmıştı. 5 gün daha adet olmayınca tekrar test yapmıştım pozitif çıkmıştı.. belli olmaz yani bu durumlar
KLORAK kubra00k benim de kızıma hamileliğimde öyle olmuştu hatta 12sinde yaptım negatif 13 ü pozitif Çok emin olduğun için 1 haftada 5 test yapmıştım kanda bile negatifti ben eminken
sek_kahve KLORAK hahah ay kahkaha attım buna, geçen ben de yüreğim ağzımda yaptım. Sabahı bekledim etkili olsun diye
KLORAK sek_kahve diğer testi gizlice akıcam artık napıyım 🤣 benim de kızım 14 aylık daha bi ürperti geldi
kubra00k KLORAK evet kanda benimde negatif çıkmıştı. Meğer hamileymişim geç döllenme olmuş. Oğlum doğdu şuan 10 aylık 😀
KLORAK Cihangiriinannesii yumurtlama herkeste aynı gün değil diye biliyorum ve illa yumurtlama gününde mi hamile kalınıyor 🤷🏼♀️ regl bittikten 1 gün sonra yaşandı korunmasız ilişki