caspermama Bebeğim 7 haftayı bitirdi, 4-5 gündür akşamüstü ve akşam saatlerinde düzenli olarak ağlıyor sancı çekiyor ama gaz çıkmıyor. Bazen çıksa da ağlamaya devam ediyor canı yanıyor gibi huzursuz. Büyüme atağı mı bu? Ne zaman geçer 😪
14032 caspermama normal 8 hafta atağıysa 1 yada 2 hafta sürebilir benim oğlumda öyleydi ama sonrası çiçek bahçesi sabırlı olun 💐
caspermama 14032 bu ataktan sonra mı bitiyor gaz sancıları 🤗 eğer öyleyse aldığım en güzel mesaj sizinki gerçekten sjdkdk
14032 caspermama bizde öyle olmuştu inşallah sizde de olur bide kendi yemeklerinize kimyon koyabilirsiniz sütten bebeğe geçtiği için gaz sancıları oldukça azalıyor