Meryjanee normalde Aptamil presyneo 1 numara kullanıyordum bu golden goat mamayı çok duydum bir kutu aldım denemek için ama aynı gün çöpe attım bebeğimi mahvetti hiç uyumadı ağladı ağladı durdu tüm gün büyük ihtimalle bünyesi kaldıramadı her bebeğin sevdiği bir mama ve bünyesinin kaldırdığı bir mama olduğunu düşünmüyorum sonuç olarak keçi sütü ağır ve sindirimi bir o kadar zor