Arkadaşlar delirmek üzereyim 11 aylık olcak akşam yemeği arasına 5-6 saat koyuyorum hic püre vermedim taneli yiyebiliyor agzından diret atıyor yada bekletiyor yiyecekse bile üc kasıktan sonra aglamaya baslıyor su teklif ediyorum cekince daha cok aglıyor yogurt gördugu an baska bisey yemek istemez parka bile indirdim caresizlikten ne yapmam gerek 2 aydır böyle gün icinde emzirmiyorum sabah lkahvaltı öğle corba ve akşam yemeği sadece gece 1 kez emziriyorum 1 kez de rüya öğünü