ebruelanur yok hayır gelmedi.
Rotarix 2 ve 4.ayda yapıldı.
Nimenrix + Bexero 3, 5 ve 13.ayda yapıldı.
Doktorumuz bu şekilde planlamıştı. Bizde ona uyduk.
Çok şükür hiçbirisinde de sıkıntı yaşamadı.
Rotarixlerden sonra her altını aldığınızda elinizi yıkayın size bulaşmasın, bakteri verildi vücuda dedi.
Bebekte de bir sıkıntı yaratmadı zaten.