Tkn Oğlum 3 buçuk yasında ve bu durumu cok yasıyoruz net bir şekilde hayır diyemiyor bazen yaptı oluyor ama genelde sessiz kalma ve uzaklaşma tarzı hareket sergiliyor ben bu durumu nasıl düzeltebilirim bu durum cok beni üzüyor