Kızlar selam bi kaç gün önce yine yazmıştım yarın randevum var ama içim içimi yiyo. 3 hafta önce kürtaj olmuştum alttaki 1 Temmuz da verdiğim kan sonucu doktor yavaş yavaş düşer demişti

Buda dün verdiğim kan sonucu düşmüş mü yükselmiş mi pek anlamıyorum ben bakar mısınız bi
