Kızlar selam bebeğim 3 aylık burun temizliğini serum kullanmaya hep korktum yapamadım nefessiz kalır diye. Onun yerine burın aspiratörünü süpürge ucunu koyup düşük ayarda çalıştırarak alıyorum bunun bi zararı olurmu acaba iyide çekiyor ama. Bilgisi olan yazabilirmi