Mygirlmybaby 2 yaşında ki kızımı defalarca tuvalete alıştırmayın çalıştım ama olmuyor. Çiş yapalım diyip kaldırıyorum yapmıyor. Biraz gidince altına işiyor. Pijamasına kaka yapıyor. Biraz daha beklesem mi? Yani bezden rahatsız falan da olmuyor. Zamanı var mıdır?
Snowglobe Mygirlmybaby İstwmşyosa yapmayın. Bence bekleyin. Emin olın bezden kurtulmak rahatlık değil 😂 bubsefer de her yerde tuvalet ara acaba işer mi tutabilir mi derdine düş. Yeterince düşğndüğümüz şey yokmuş gibi bide tıvaket derdi oluyor. O yüzden bekleyin zaten belli ki hazır değil