Merhaba kızlar. Bebekleriniz kaç aylık ve çizgi film izletiyor musunuz ? Gurbetteyim kimsem yok. Hiçbir destekçim yok. Elhamdülillah çocuğumu iyi kötü büyütmeye çalışıyorum. 14,5 Aylık oğlum var. Bazen bir işimi yapamadığımda, tuvalete gidemediğimde ne bilim zorda kaldıkça veya bunalıp daraldıkça çizgi film açıyorum. Ama sadece 15 dk açıyorum. Bazen o kadar çaresiz kaldığım oluyor ki mecbur açıyorum. Ama içim hiç de rahat değil. yemek yerken asla izletmiyorum ama. Bir çocuk gelişimci olarak çizgi film izlemesini istemiyorum. En azından belli bi yaşa gelene kadar. Tv dışında dışarda vakit geçirsin parkta oynasın ne bilim insan görsün aktif olsun istiyroum. Kimsemiz de olmayınca insan içine karışsın istiyorum. Her gün de dışarı çıkarıyorum ama işte Havalar çok sıcak anca akşam üstü dışarı çıkarabiliyorum. Sizler izletiyor musunuz çizgi film ? Neler yapıyorsunuz ? 😊