Herkese merhaba. Dün kontrolümüz vardı. Bebeğim 8 kilo çıktı. 2 ay önce 7.5 kilo idi. 2 ayda toplam yarım kilo almış. Doktorumuz ne iyi, ne kötü dedi. Sadece anne sütü alıyor. Bu ara emmek de istemiyor. Ek gıda tam bir facia oldu. Tadım bile yaptıramadım. Ağzını kilitliyor, verdiğimi geri çıkarıyor, yutmak istemiyor. Sizce ne yapmalıyım?