Nazo Merhaba sevgili anneler. Oğlum 1 yaşına yeni girdi. Son zamanlarda idrarını yapamıyor ve çığlık çığlığa ağlıyor. Doktor bize sünnet derisinin uzun olduğunu ve sünnet ettirmemiz gerektiğini söyledi. Esenyurt ve civarında sünnet yaptırıp memnun olan var mı? Lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız
teachersrn Nazo Avcılar hospital Özgür beye yaptırdık memnun kaldık benim oğlum da 13 aylıktı sünnet olduğunda
Ilgasali Nazo beylikdüzü medilife değer devecioğlu yaptı benim bebişin sünnetini 41 günlükken. Memnun kaldık.
Nazo teachersrn ne kadara yaptırdınız ? Bir de benim oğlum çok hareketli sünnetten sonra sıkıntı yaşadınız mı ? Sürekli hareket etmek isticek ve ben durduramıcam geç iyileşicek diye korkuyurum. Bir de local anestesi mi oldu genel mi
teachersrn Nazo genel anestezi oluyor büyüdüğü için hafif sedasyon şeklinde çok az anestezi veriyolar, genel 650 tlydi geçen yıl. Benimki de çok hareketli o sorun olmadı ama alt değiştirmek pansuman yapmak biraz zor oldu yatıcağını anladığı zaman kıyamet koptu
Nazo @Ilgasali ne kadara yaptırdınız ? Bir de benim oğlum çok hareketli sünnetten sonra sıkıntı yaşadınız mı ? Sürekli hareket etmek isticek ve ben durduramıcam geç iyileşicek diye korkuyurum. Bir de local anestesi mi oldu genel mi
Ilgasali Nazo 2020de artış olmuş olabilir. Biz 500tl ye yaptırdık. Öncesinde de muayene ediyor 80tl. Bizim 41 günlük olduğu için hareket konusunda sıkıntı yaşamadık. Lokal anestezi oldu. İlk gece acısı oldu, 3 güne iyileşti, 1 haftada tamamen düzeldi.
Nazo teachersrn inşallah 🤲🏻 Özgür Bey den randevu aldım 30 ocağa maşallah çok yoğun 😌 nette de çok güzel yorumlar vardı, inşallah biz de memnun kalırız. 690 tl olmuş 😀