İndirimde yakalayınca daha ucuz.ben 5 ay prizma kullandım sonra tavsıye uzerıne slepy denedım ama emıcılık çok zayıf rahatsız oluyo çocuk fıyat daha ucuz olsa da sık sık degıstıgınden daha pahalıya gelıyo ve paket ne zaman bıttı anlamamıştım..goon sarı paket otomata muadıl gerçekten emıcılık de çok ıyı popo da kuru kalıyo