Benim bebeğim var 2 buçuk aylık. 5 günlük babalık izninde babamiz yanimizdaydi sadece onun haricinde gece gündüz bebeğime kendim bakıyorum. Aklınıza birşey getirmeyin. Öyle şeylere inanmayin hormanlar uykusuzluğun yaptığı bir takım sıkıntılar var diye düşünün hiç bir şey olmaz .