4,5 aylık bebeğim. 2 gündür gündüzleri asla uyumuyor önceden çok olmasa da 1er saat şekerleme yapardı. Şimdi yarım saati bulmuyor tüm gün toplasan 1 saat ancak uyuyor gece uykusuna zaten doğduğundan beri 22:30-23:00dan önce geçmiyor. Acaba sütüm mü yetmiyor açlıktan mı uyumuyor yoksa atak döneminde olduğumuz için mi böyle yapıyor anlamıyorum. 4. Ayda 450 gram almış mama vereyim mi dedim doktor yeterli sütün dedi ama önceden hep 1 kilo alan bebek bu ay az alınca ve uykular da gidince aklıma direkt aç mı siye geliyor 🙁 ve bu belirsizlik çok üzücü çok yoruldum psikolojik olarak.