SevilMom Merhaba hanımlar 9,5 aylık kızım var çok inatçı bir bebeklik dönemi geçiriyoruz. Yemek yerken hareketleri uykuya geçişte hareketleri oldukça zorlamaya başladı. Üzerine bir de diş çıkarma dönemi eklendi. Varsa tecrübeli olan dinlemek isterim 🙏
aysegul_my SevilMom +1 8 aylik bi bebe her dk mız mız nereye koysam durmaz yetmezmiş gibi uyurken bile başini bekliorum neden çunkü sürekli sallanmak istiyo 10dkda bi uyanıp sallarsam dalıo yoksa bi yerini çimdirmişler gibi ağlio Allahim neden bu kadar zor ya o degilde tek çocuk büyütmek cok zor neyse kendimi şöyle motive ediyorum bir gün cocuklarim büyüdüğünde simdi gezen arkadaşlarimı ben instgaramdan izlerken onlar evde cocuk büyüturken onlarda beni izlicek 🤣 Allahim bi 3 sene çok cabuk ışık hızıyla falan geçebilirmi lütfeeen 😭
SevilMom aysegul_my Allah yardımcınız olsun ne diyim. Benim üçüzlerim var 2 kız 1 erkek Kızlardan biri çok inat oldu ve dediğim gibi çok zıtlaşıyoruz Benim bebekle zıtlaşmam normal değil biliyorum ama huyuna gidince normal değil maalesef durum. Nasıl davranmam gerektiğini şaşırıyorum.Her gün bir kriz oluyor maalesef