nlyksl günde 6 serum 2 antibiyotik iğne kullandım.çok yoğun apse vardı sütümü sağıp attım.zaten sütü sağınla kan ve apse geliyordu onu veremezdim çocuğa.mecbur o süre mama kullandım.1 hafta sürdü en kısa zamanda toparlarsın inşallah.ateşini düşürmeye çalış mutlaka soğuk kompleks uygula.yoksa sıtma tutar