veysi106_ yok benim oğlum var
KLORAK inşallah
Bana da bakın lütfen 12+6
Lina06 erkek
Erkek. Hayırlı olsun
kubra00k teşekkür ederim
veysi106_ teşekkür ederim
eyeylii ôgrendin mi kiazz
bosanbacim yok cumartesi gideceğim
bosanbacim 16 da erkek dediler bugün gittim 19 haftalık kız dediler anlamadım valla
Duruelaninannesi erkek cıktı yanlış dedınız bana 🌸
veysi106_ doğru bildiniz 🌸
Aynur12 evet çünkü oğlumun öyleydi
Aynur12 kızınız varmı
Siz hangisini istiyordunz