Kızlar evden çalışanınız var mı önceden homeoffice çok çalıştım şimdi yine bakıyorum ama sabah 9 akşam 7 şeklinde genelde. O şekilde de çalışamam oğlum 1 buçuk yaşında o uyuduğu zamanlarda çalışabileceğim bi çağrı merkezi ya da paketleme falan önerisi olan var mı İzmir’de paketleme işi olarak baktığımızda sadece dolandırıcı çıkıyo para istiyorlar. Lisans mezunuyum ama önümüzdeki yıl inşallah normal çalışmaya başlıycam şimdilik kendime harçlık çıkarmak istiyorum